Zwroty
Jeśli produkt nie spełnił Twoich oczekiwań możesz dokonać zwrotu zamówienia. Towar powinien być kompletny i nie posiadać śladów użytkowania.
Ważne! Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży, ale tylko w terminie do 14 dni od dnia otrzymania zamówienia.
Jeśli chcesz dokonać zwrotu, wypełnij dołączony do zamówienia formularz. Na rozpatrzenie zwrotu mamy 14 dni od zgłoszenia go przez Ciebie, gdy rozpatrzymy go pozytywnie, zwrotu środków dokonamy na wskazany przez Ciebie w formularzu numer konta.
Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Prosimy wypełnić formularz zwrotu i dołączyć go do przesyłki.
Zgodnie z art. 38 Prawa konsumenckiego zwrotowi nie podlega towar wyprodukowany według specyfikacji konsumenta. Biżuteria produkowana na indywidualne zamówienie nie podlega zwrotowi.
Przesyłkę wyślij na adres:
ul. Graniczna 3
05-091 Ząbki
Sugerujemy, aby paczka została nadana przesyłką rejestrowaną. Zwracamy uwagę na fakt, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub nadanych do paczkomatu.
Reklamacje
Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze wad fabrycznych lub niezgodności towaru z towarem zamówionym. W takim przypadku prosimy o odesłanie towaru wraz z formularzem przesyłką pocztową.
Nasza biżuteria objęta jest sześciomiesięczną gwarancją. W przypadku zastrzeżeń do zamówionych produktów, istnieje możliwość złożenia reklamacji, którą obejmują wady fabryczne produktu, np. wada zapięcia, odłączenie się części biżuterii od pozostałej.
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (wyczerpanie towaru), Sklep BATU zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, obecnie dostępne w Sklepie towary.
Przesyłkę wyślij na adres:
ul. Graniczna 3
05-091 Ząbki
Sugerujemy, aby paczka została nadana przesyłką rejestrowaną. Zwracamy uwagę na fakt, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub nadanych do paczkomatu.
Po otrzymaniu przesyłki rozpatrzymy reklamację w okresie do 14 dni i poinformujemy o sposobie jej zakończenia.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia, pełnowartościowy produkt lub pieniądze za reklamowany towar zwrócimy w okresie 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
UWAGA!
Reklamacją nie jest objęta biżuteria, której wady powstały na skutek uszkodzeń mechanicznych, w tym – zerwana nić jedwabna, zerwany naszyjnik, zagubione elementy biżuterii a także odbarwienia spowodowane niewłaściwą konserwacją czy naturalne ścieranie się srebra lub srebra pozłacanego.